Osmo — bērnu varonis pandēmijas laikā. Kā nodrošināt interesantu mācīšanos un jēgpilnu ekrāna laiku?

Mar 18 , 2022

0 Komentāri

Oskars Valtenbergs

Osmo — bērnu varonis pandēmijas laikā. Kā nodrošināt interesantu mācīšanos un jēgpilnu ekrāna laiku?

Viena no lietām, par ko visi vecāki uztraucas, ir bērnu izglītība un attīstība. Bet kā panākt, lai bērns mācās, kad viņu tas neinteresē? Atbilde ir bērniem ir  vajadzīgas izglītojošas spēles, kas nav tik biedējošas kā matemātikas stundas.  Jēgpilns ekrāna laiks daudzās ģimenēs var būt sāpju pilns temats, jo bieži redzam  mūsu bērnus tik iegrimušus ekrānos, ka viņi pilnībā atsvešinās no apkārtējās  pasaules. Šī parādība īpaši saasinās pandēmijas laikā, kad ģimenes dod  priekšroku palikšanai mājās un vecākiem ir patstāvīgi jāizdomā jauni veidi, kā savus bērnus nodarbināt, izklaidēt un nodrošināt viņiem veselīgu ekrāna laiku. 

Iepazīstieties ar Osmo! Tā ir inovatīva un novatoriska spēļu sistēma, kas mainīs  veidu, kā jūsu bērns izmanto iPad. Osmo pārvērš iPad izglītojošā rīkā, kas izklaidē bērnus, mācoties, veicinot radošu domāšanu un sociālo mijiedarbību. Osmo spēles ietver fizisku darbību, vienalga, vai tā ir figūru kārtošana, rakstīšana vai zīmēšana, apvienojot F. Frobela un M. Montesori tehniku ar praktiskām rotaļām un mākslīgo intelektu, lai gūtu aizraujošu pieredzi. Bērni pat nepamanīs, ka viņi mācās un apgūst jaunas zināšanas caur spēlēm!  

Kādēļ Osmo ir unikāls? 

Osmo tic zinātnei un pētījumiem, kas liecina, ka bērni vislabāk mācās no  praktiskās darbības. Osmo spēles ir bāzētas uz embodied learning tehniku, kas nozīmē, ka spēles savieno mācīšanos ar priekšmetiem un darbībām fiziskajā pasaulē. Piemēram, kodēšanas spēlē bērni iemācās rakstīt kodu rindas, savienojot un sakārtojot fiziskos kodēšanas blokus. Spēlē Pizza Co. ir jāveic aprēķini ar naudas gabaliņiem un picas šķēlēm, lai piegādātu preci un naudas atlikumu klientiem. Šī bērnu mācīšanās ir saistīta ar daudzām kustībām un rotaļām, piemēram, tā vietā, lai apgūtu matemātikas jēdzienus ar mācību grāmatu un darba lapu palīdzību, bērni var mācīties ar dažādām manipulācijām, piemēram, ar skaitīšanas kubiņiem un pat konfektēm.  

Osmo darbojas uz revolucionāras tehnoloģijas pamata, kas savieno reālo pasauli  ar digitālo pasauli. Ar kameras un patentētā reflektora palīdzību Osmo  programmatūra, iesaistot mākslīgo intelektu, atpazīst un nosaka, vai bērns  izvēlējies pareizos priekšmetus. Reflektors pielāgo kameras optiku tā, lai kamera nolasītu galda laukumu ierīces priekšā, kas ļauj Osmo lietotnēm „redzēt“ tur novietotos objektus un veidot interaktīvu mācību vidi. Darbības ar priekšmetiem palīdz bērniem mācīties efektīvāk, salīdzinot ar formulu iegaumēšanu. 

Kādas prasmes veicina Osmo spēles?  

Papildus STEAM kompetencēm (zinātne, tehnoloģija, inženierija, māksla,  matemātika) Osmo māca bērniem tādas prasmes kā lasītprasme, skaitīšana, roku  un acu motoriskā koordinācija, kā arī pamatus ģeogrāfijā, fizikā un matemātikā. 

Osmo lepojas ar to, ka rada spēles, kas paredzētas jaunu aso prātu veidošanai,  piedāvājot spēles plašam akadēmisko priekšmetu klāstam: 

  • kodēšana (spēle Coding Jam); 
  • matemātika (spēles Numbers, Pizza Co.);
  • zīmēšana (spēles Monster, Super Studio, Masterpiece);
  • pareizrakstība (spēle Words); 
  • fizikas pamati (spēle Newton);
  • telpiskās relācijas prasmes (spēle Tanagramm); 
  • pasaules ģeogrāfija (spēle Detective Agency).

Papildus tradicionālo priekšmetu mācīšanai Osmo spēles veicina tādas sociāli  emocionālas prasmes kā problēmu risināšana, radošums un neatlaidība. Katrai  Osmo spēlei nepieciešams, lai spēlētājs izmantotu argumentāciju, lai nonāktu pie pareizas atbildes.  

Piemēram, spēlē Monster bērni zīmē attēlus, lai veidotu stāstu, ko savā ekrānā stāsta draudzīgais Mo the Monster. Kad bērni spēlē spēli Monster kopā, viņi  iemācās sazināties un sadarboties, lai gūtu panākumus kā komanda. Šādā veidā Mo the Monster ir noderīgs līdzeklis, lai agri bērnībā attīstītos komunikācijas prasmes. 

Kādam vecumam Osmo paredzēts? 

Lielākā daļa Osmo spēļu ir paredzētas 5–12 gadus veciem bērniem. Jaunākiem  bērniem iesakām jauno Osmo Little Genius Starter Kit, kas ietver četras spēles,  kas īpaši paredzētas bērniem vecumā no 3 līdz 5 gadiem. 

Līdz šim Osmo ir ieguvuši „Time Magazine“ labākā izgudrojuma titulu, ir „Parents Choice“ balvas ieguvēji, prestižā „Oppenheim“ balvas ieguvēji un 2016. gada „Toy  of The Year“ finālisti. Osmo spēles tiek pārstāvētas vairāk nekā 42 valstīs, un tās tiek izmantotas vairāk nekā 30 000 skolās. 

Iepazīsti Osmo spēles Brain Games sortimentā! 

Osmo Genius Kit — ideāli piemērots bērniem vecumā no 5 līdz 12 gadiem, piedāvājot plašu Osmo spēļu kolekciju, kas ļaus bērniem iepazīt zinātni, matemātiku, mākslu, rosinās vizuālo domāšanu un daudz ko citu. Visas piecas spēles ir neatvairāms izaicinājums izgudrot, izpētīt un spēlēties.  

  • Tangram mācies domāt ar formām un uzlabot telpisko izpratni.
  • Words uzzini jaunus vārdus un izvērs savu vārdu krājumu. 
  • Numbers pazaudē bailes no skaitļiem un apgūsti matemātikas dažādo pasauli. 
  • Materpiece veicini zīmēšanas prasmes. 
  • Newton iepazīsti fizikas pamatus.

Osmo Creative Starter Kit — ļaujiet radošumam attīstīties! Spodriniet bērnu iztēli ar Monster, Masterpiece un Newton trīs nenoliedzami izcilas iespējas radīt, izgudrot, izpētīt un spēlēt. Osmo tehnoloģija „redz“ reālo pasauli zīmējumi un darbi, ko bērni rada ekrāna priekšā, reaģē ar tūlītēju atgriezenisko saiti un parādās uz ekrāna.

Osmo Pizza Co. Game — kā būtu, ja jūsu bērnam piederētu slavena picērija? Osmo Pizza Co. nodrošina tieši to! Bērns vada savu picēriju un rūpējas par klientu pasūtījumiem, pagatavojot picu klientiem, iekasējot samaksu un izdodot atlikumu. Spēle ne tikai pilnveido uzņēmējdarbības prasmes, bet arī iemāca pamata matemātikas un naudas pārvaldības prasmes, vienlaikus rosinot iztēli un motivāciju mācīties!

Osmo Super Studios Mickey — unikāla un maģiska pašmācības spēle, ietverot bērnu mīļākos varoņus (Mickey, Minnie, Donald, Daisy Duck, Goofy & Pluto) un stāstus par tiem, kas vienlaikus attīsta bērnu klausīšanās, zīmēšanas prasmes, roku un acu motoriku un zīmēšanas pārliecību.

Osmo Detective Agency — risiniet noslēpumus visā pasaulē, izmantojot  detektīvu aģentūru. Uzvelciet detektīva cepuri un gatavojieties lietas atrisināšanai! Ceļojiet uz sešām slavenām pilsētām, pārbaudiet simtiem norāžu ar palielināmo stiklu un uzziniet par ģeogrāfiju un orientieriem visā pasaulē!

Osmo Super Studios Disney Princess — unikāla un maģiska pašmācības spēle, ietverot bērnu mīļākos Disney princešu varoņus (Ariel, Belle & Rapunzel) un stāstus par tiem, kas vienlaikus attīsta bērnu klausīšanās, zīmēšanas prasmes, roku un acu motoriku un zīmēšanas pārliecību. Izpētiet vairāk nekā 100 zīmējumus un 6 tēlus, dizainējot princešu kleitas, zīmējot apburto rozi, pilis, jūras radījumus un daudz ko citu.


Atstāj komentāru

Pirms publicēšanas komentāri tiks apstiprināti